24 Nisan 2012 Salı

Gelen-Giden

Yatılı misafirlerimi savdım. Tabi ki şimdilik.. 
Eğer yakınlarda bir yerde bir akrabanızın düğünü varsa evinizin düğün evinden farkı yok gibi oluyor. Geçen hafta cumartesi günü bende durum aynen öyleydi. Eşimin halasının oğlunun düğünü vardı ve 2 görümcem+ 4 çocuk + kayınvalidem ve torunu bizdelerdi. Üstüne bu kafile cumartesi akşamı bizde yattılar. İstanbul da oturup yine İstanbul da oturan birine yatılı kalma fikrine hala alışamadım gitti. Ben alışamadım ama görümcemler bu konuya beni alıştırmak için habire kalarak durumu normalleştirmeye çalışsalar da hala öyle benim için.. Pazar günü evleri çok uzakta! olduğu için kalan bu kafilenin 2görümce+4 çocuk kısmını evlerine bıraktı. Bizde kayınvalidem ve torunu ile kalakaldık bir hafta boyunca :) . Düğüne bu kafile ile tek arabayla nasıl gidildiğini anlatmama lüzum var mı bilemem. Bildiğin balık istifi gibi doluştuk arabaya. 7 fili arabaya sokamazlar ama biz bu kadar milletle düğüne gittik. 
Hafta boyunca memleketten getirilen 4 yaşındaki torunun anneannesinin kızımı sevmesi sonucu girdiği kıskançlık krizleri, evi dingonun ahıra dönüşmesi, benim küçük beyin yemek hizmetçisi konumuna gelmem, kızımın babaannesinin kucağında ev içinde tur atmaları ve kendi kendine oynayan çocuğun kucak manyağı olma yolunda azimle ilerletilmesi, yay gibi gerilen sinirlerimi akşam kocaya çemkirilerek giderilmesi ve kısmi beyin ütülenmesi, evde koşacak-atlayacak-zıplayacak yer kalmayınca bari dışarı çıkartalım da az rahatlasın diye götürdüğümüz AVM de bindiği her oyuncağa 3-4 kez binip doymayan ve anırırcasına ağlayan çocuğu susturma, Eyüp Camii'ne gidip orada gecenin bi körü teleferik diye tutturan şımarık veledin gönlü olsun diye bebemle arabada rezil rüsva uyuma-emzirme çabaları, az bi yeşil alan görsün diye götürdüğümüz parklarda bebemi de yanında isteyip bizi oraya buraya sürüklemeleri saymazsak dolu dolu geçti işte... 
Geriye zaten sevmezdim seni çocuk iyice kıl oldum tavrı kaldı bende.. Bebeğimi resmen oyuncak yaptı elinde..Tabi arada anne değil de baba özlemi ağır basıp ağlamalara başlayınca babaannesi kızımla oynamasına izin verince bizimkide arada kaynadı. 
İnsan senede bir kaç kere geliyorlar sabır edeyim diyor ama bazen de sabır kalmayıp arada laf sokmadığım olmadı değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder